Jakie długopisy z nadrukiem?

Długopisy z nadrukiem

Długopisy z nadrukiem

Jeśli już zdecydowałeś się skorzystać z usługi przedstawionej przez jedną z firm produkujących gadżety reklamowe, warto dokładnie przemyśleć kwestię, jakie to mają być artykuły. Oprócz zwykłego doboru towaru, trzeba się również zastanowić nad innymi kwestiami – jaki kolor wybrać albo co na nich umieścić. W przypadku małych produktów będzie musiało wystarczyć na przykład tylko logo albo sama nazwa. Nie zostawiaj tych rzeczy firmie produkującej tego typu gadżety i sam ustal warunki wszelkich zasad. Zaprocentuje to w przyszłości!

Posłużymy się tutaj przykładem najpowszechniejszych gadżetów, które od wielu lat sprawdzają się na rynku. Chodzi o długopisy z nadrukiem. Tego typu sprzęt jest prosty i tani w produkcji, można nim obdarować każdego klienta, a dodatkowo jest bardzo użytkowy – każdy bowiem potrzebuje zwykłego długopisu, a w dobie powszechnej komputeryzacji tymi jedynymi w całym jego domu mogą być właśnie Długopisy z nadrukiem Twojej firmy!

Jeśli umieszczasz logo na tego typu gadżecie, pamiętaj, aby cały kolor sprzętu był w zupełnie innym odcieniu. Największym błędem jest stosowaniem na przykład czerwonego długopisu do loga zawierającego czerwone paski – wszystko się zlewa i jest niewidoczne. Najlepiej w takim przypadku zastosować kontrastowe kolory tak, aby było wszystko jasne i klarowne. Lepiej również nie stosować nietrafnych barw. W przypadku kiedy naszym głównym klientem są mężczyźni, obdarowywanie ich różowym pisakiem byłoby prawdziwym foux pas. Zamiast do biura lub domu, takie długopisy z nadrukiem mogłyby bowiem trafić do śmietnika, a chyba nie o to w tym wszystkim chodzi.

Ponadto warto pomyśleć, co należy umieścić na takim długopisie. Jeśli nie jesteśmy zbytnio znaną firmą, danie samego loga zupełnie nie pomoże w odnalezieniu. Należy dopisać nazwę firmy, czym się ona zajmuje, numer telefonu albo adres sklepu i strony internetowej. Naturalnie na małym długopisie wszystkie te informacje się nie zmieszczą, dlatego trzeba dokonać odpowiedniej selekcji. Warto przemyśleć tę kwestię, zanim zlecimy masową produkcję gadżetów.